HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.10.11. 15:38 angyalgab

Piercing

Szombaton lesz negyedik éve, hogy megvan. Még az első félév legelején jártunk, mikor rászántam magam - az időpont nem véletlen: akkor utalták az első (dupla) szoc.támot. Ezzel meglett az anyagi fedezet (az elhatározás mellé). Maga a "műtét" nem volt nagy cucc, csak miután elmúlt a Lidocain hatása, akkor volt szar és furcsa egy kicsit.

Persze otthon nem tudtak újkeletű "hülyeségemről", volt is szép műsor, amikor kiderült (kb 3 héttel később). Ez egy külön történet (de ide nem fogom leírni).

A miértre lehet, hogy nem tudok olyan választ adni, ami meggyőző és elfogadható (főleg a csípőből ellenzők számára - ugye??). Van egy középiskolai cimbim, akinek már abban az időben volt egy ilyen ékszere - lehet, hogy tudat alatt, már akkor érlelődött bennem a gondolat. Igazából kacérkodtam a tetoválás kérdésével is, az is régóta tetszik. Végül arra jutottam, hogy nem a maradandó "öncsonkítást" választom. (Ha megunom, a piercing helye gyorsan gyógyul, főleg egyes helyeken - nyom nélkül!!)  Legfontosabb szempont, hogy nekem TETSZIK. Ennyi.

Anno tettem egy ígéretet, hogy a záróvizsga után kiveszem. A diplomaosztó már több mint egy éve megvolt, a piercing mégis maradt. Elég sok minden megváltozott az ígéret óta, ezért is döntöttem úgy, hogy marad. Amíg a munkahelyemen nem ellenzik, addig nem nyúlok hozzá.

És a mai napig nagyon bírom a meglepett/csodálkozó arcokat, amikor kiderül, hogy mim van. Mint legutóbb, hétfő este, amikor elkerekedtek azok a szép kék szemek... :)

(Nem véletlenül nem írtam le, hogy hol is van ez a bizonyos ékszer. Aki közel áll hozzám, az úgy is tudja, aki pedig nem, annak a fantázájára bízom. Ebből kifolyólag a mai bejegyzéshez nem csatolok képet sem.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr11193439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása