HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.05.25. 04:22 angyalgab

Motorola V3X

Szerdán, miután már nagyon tele volt a hócipőm a régi telefonommal, hirtelen felindulásból vettem egy másikat. Alkalom szülte... 8 hónapos, 24 ezerért. 2 megapixeles kamera (nagyon jó képeket csinál!), 64 MB belső memória (microSD kártyával további 512-vel növelhető), miniUSB csatlakozó - ezzel már nem lehet probléma az adatátvitel.

Egyelőre még a beállítás ill. testreszabás van folyamatban, de eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Az előző is Motorola volt - beleszerettem ebbe a típusba.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr4186819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocskay Gábor · http://bocsek.freeblog.hu 2007.06.18. 01:39:14

Nekem is ilyen telóm van. Majdnem teljesen meg vagyok vele elégedve, egy szoftverfrissítés ráférne mert néha csinál érdekes dolgokat. Egyébként bővíthető 1GB-os kártyával is, nekem az van ;) Az 512 mega csak gyári adat

Annamari 2008.06.16. 12:31:07

sziasztok
multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü helyett ma vissszatettem a vodafone skin-t de ugyanugy maradt minden
nem tudjátok meg mondani ilyenkor mit lehet tenni hogy olyan legyen mint régen?
süti beállítások módosítása