HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.11.14. 14:09 angyalgab

Fotóblog

Már régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy kellene egyet csinálni. Most láttam, hogy e mellett a blog mellett, ha már egyszer regisztráltam, lehetőségem van fotóblogot is csinálni. Úgyhogy belevágok...

Nagyon régóta szeretek fotózni, és ez a hobbim a digitális gépeknek köszönhetően sokkal egyszerűbbé és olcsóbbá vált.
2 éve ('05 októberében) vettem a gépemet: egy egyszerű kompaktot a Nikon-tól (Coolpix 4600-as). A márka nem volt kérdéses, a modell meg egyelőre megteszi. Ezzel is sikerül viszonylag jó képeket csinálni.



A blogról annyit, hogy csak saját készítésű fotókat teszek fel (a szerzői jogokkal még nem foglalkozok, amíg ez csak egy hobbi). A témákat az alkalom szüli, de azt hiszem sok a tájfotó...

Először elkezdek a saját archívumból feltöltögetni, aztán szépen kronológiai sorrendben  megyek előre.

Tehát a cím:
indafoto.hu/angyalgab

Érdekel mások véleménye, úgyhogy várom a kommenteket!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr23228901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocsek · http://bocskaygabor.uw.hu 2007.11.20. 23:40:30

Szeva!
Király! Én is gondolkodtam hogy csinálok fotóblogot, de végül csak egy szimpla fotógalériát heggesztettem össze, a címe:
bocskaygabor.uw.hu/gali/index.php
Ide én is a saját fotóim teszem fel. Exif infóba ha Digitalcam-et látsz akkor azt UMAX Astrapix 670, ha RAZRV3xv-t, akkor azt a telómmal csináltam. Illetve ha minden igaz akkor holnap megérkezik a tükörreflexes gépem, egy Pentax K100D Super, azzal majd tudok frankó képeket készíteni! ;)

Bocsek · http://bocskaygabor.uw.hu 2007.11.20. 23:57:13

Ja, még annyit hogy van egy kakukktojás a képeim között :D Szerintem rájössz.
A képeidhez annyit hogy van egy pár nagyon jó, csak az a baj hogy rajta van a dátum. Felesleges szvsz, mert EXIF infóba percre pontosan bekerül hogy mikor készült a kép. Ha nyomtatásra kerül a kép ahol viszont hasznos lehet a dátum a képen, akkor képszerkesztő progival rárakod a képre, oda akkora méretben ahova akarod.

angyalgab 2007.11.21. 13:19:02

Köszi a hozzászólásokat!

Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép vásárlása után meg is szüntettem ezt a beállítást. Azóta is szigorúan e nélkül fotózok.

(Azt hiszem, hogy a legelső képhez oda is írtam, hogy sorry a dátumozás miatt...)
süti beállítások módosítása