HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.08.23. 16:06 angyalgab

A cápa

Kedd délután, Zánkán fényképeztem ezt a szépséget:

Egy 635-ös BMW (E24), a klasszikus cápa (nevét az enyhén előre döntött orrrészről kapta). Ezt a modellt '76-ban mutatták be, két féle (6 hengeres) motorral (630 CS és 633 CSI). Két évvel később vezették be a 218 lóerős(!) 635 CSI-t (egy ilyen van a képen). '82-ben még végrehajtottak egy modellfrissítést, majd 1990-ben leálltak a gyártással. Ma is készülnek hatos BMW-k, de azok már nem ilyenek...

Egyszerűen gyönyörű.

Nagyon jól néz ki, de magamnak biztos nem vennék ilyet. Van egy (sokkal jobb) kis autóm, ami ráadásul nem is esz ki a vagyonomból (legalább is fogyasztás szempontjából nem). És ha már lehet választani - nem úgy, mint néhány évtizeddel ezelőtt - akkor már legyen inkább japán. (Örök szerelmem, az Impreza -amiről nem írok, mert az úgy is tömény ömlengés lenne, még ennél is jóval töményebb)

Miközben itt csorgatom a nyálam, megint olyanokkal szívok, mint a KGFB (gyk: kötelező gépjármű felelősség-biztosítás). A biztositas.hu-n kiszámoltam, hogy az elkövetkezendő években mennyit kell majd kidobnom erre, és kiderült, bármennyire is döcögősen indult, a K&H elég jó árakat tud adni.

Szívás I.:a 24-29 éves korosztály már 22%-kal kevesebbet fizet, mint a '84-es születésű (vagy fiatalabb) autótulajdonosok. Ezt a pechet! Szívás II.: az 1500 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú autók (2,0-ig) 33%-kal magasabb díjat pengetnek ki, mint az 1151-1500 cm3 közé esők. Valamit valamiért. Az autó 1,6-nál kezdődik! (Hallottam már 1,8-cal is ezt a mondást, de nem az az igazi :). Szívás III.: a B/M rendszer! Ha átkerülök B1-be, az további -15%-ot jelent. Ha minden jól megy, jövőre a kötelezőm éves díja több mint 30ezerrel kevesebb lesz. Úgy legyen!

Holnap még éjszakás vagyok, aztán számomra vége a hónapnak! Egy teljes szabad hetem lesz. Valami programot ki kéne találnom...

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr22147076

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.30. 10:02:29

Te megkötötted már a kötelezőt?31-én jár le a gépjárművek kötelező biztosításának megkötésére. Szóval még egy nap van, vagy már csak pár óra és dönteni kell, ne hagyd az utolsó pillanatra mert lebetegíthet, kiakadsz, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roland635 2007.12.19. 20:25:23

Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldaladra. Furcsa egybeesés hogy a menyasszonyomat is Gabnak hívják na jó blogozást
süti beállítások módosítása