HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.08.27. 13:32 angyalgab

Borhét IV. - Az utolsó hétvége

Idén egy héttel tovább tartott, azaz a nyár végéig kitolták a borheteket. A hétvége mindkét napján lent voltam.

Szombat: este fél tízkor Hillside-ban találkoztam Bocsekkal. Mikor odaértem, Zsolti akkor vitt le a furgonjukkal 5 enyhén ittas zenekartagot a partra - természetesen a platón... Később lett is problémája a zsernyákokkal, de az már egy másik történet.

Mi inkább lesétáltunk, és viszonylag könnyen találtunk szabad asztalt, amit el sem hagytunk a záróráig (éjfél). Szerencsére a tömeg nagy része a Helka nyitóbulira ment, ezért is tudtunk leülni. Míg ott időztünk, néhány régi ismerőst is üdvözölhettünk - Szalai Gabi, kisPeVa, Áron. Most hirtelen ők jutottak eszembe, bár lehet, hogy voltak még mások is. Miután bezárták a pincéket, átköltöztünk Borbárba. Ott is lazán találtunk asztalt - nagyon nyár vége feeling. Nem szokott ez ilyen egyszerűen menni szombat éjjel. Végül aztán mégsem időztünk olyan sokáig itt sem: kettő körül elindultunk felfelé, egészen Macho-ig. Itt összefutottam egy győri ismerőssel (milyen kicsi a világ), akinek a mai napig nem jutott eszembe a neve. Szerintem ő sem tudta, hogy engem hogy hívnak, de abban egyetértettünk, hogy emlékszünk egymásra a koliból. Megint megállapítottam, hogy szinte senkivel sem tartom a kapcsolatot a régi bandából.

Alig voltak egy páran bent, a pultnál mégis elég sokat kellett várni. A tánctéren a szokásos kisfiúk és kislányok dance-eltek, arra még mindig nem vágyom. Inkább kint, a padok között ültünk le. Ekkor szúrtam ki a szomszéd asztalnál Ancsit, régi szomszédomat és iskolatársamat. Őt sem láttam, azt hiszem, hogy a tavalyi borhetek óta. Gyorsan vele is váltottam pár szót. Próbáltam megfűzni, hogy jöjjön haza velem (nem úgy értem. Az ő lakásuk itt van a szomszédban). Végül nem sikerült, de azért örültem, hogy összefutottam vele. Mondtam, hogy remélem találkozunk még, nem csak a jövő évi borhetek alatt. :)

Ezután már tényleg hazaindultam. 4 után kerültem ágyba, reggel pedig 9-kor volt ébresztő.

Vasárnap: délután lementem egyet csobbanni, aztán még sétáltam a parton - megnéztem végre nappal is, hogy milyen a Borhét. Este (fél9 körül) kocsival indultam el lefelé, vittem tesómat és két barátnőjét is. Először Borházban ültünk le, majd a borhéten. Mielőtt áttelepültünk volna a partra, még elsétáltam a Yacht Clubhoz, Boginak köszönni, aki ott dolgozik.

Visszatérve a zenekaros csapathoz, zárásig lent voltunk a borhéten - méltó módon búcsúztattuk az idei nyarat. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr32150224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása