HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.08.18. 14:14 angyalgab

Ömlesztve

Szóval, ott hagytam abba, hogy múlt vasárnap. Miután szombat éjjel eléggé megáztam...

Hétfőn sikerült időben felkelnem, és tényleg lementem 8-re tekerni. Elég furcsa volt, esténként jobban szoktam bírni. Nem így vagyok én beállítva, hogy már hajnali nyolckor a fizikai teljesítőképességem maximumát adjam... :)

Utána gyorsan otthagytam a Euronics-ban valamivel több mint tízezeret: lecseréltem az 5 éves villanyborotvámat. (A leírás kétévenkénti késcserét ajánl, de a kések darabja 3900-tól indul (3 kell belőle), az egész cucc meg került anno tízezerbe. No comment.) Maradtam a jól bevált Philps-nél. A név kötelez alapon - nem hazudik a minőség. Kicsit sokat vártam a cserével, már jóval korábban meg kellett volna lépnem - érezhető (és talán látható is) a különbség.

Délben lementem a vasútállomásra Anitáék elé. Átvittem őket a szálláshoz, becuccoltunk, majd megmutattam nekik a város fontosabb (szórakozó)helyeit.

Hétfő éjjel meló, kedd délelőtt alvás, majd ebéd után ismét kidőltem. Este meg minden kezdődött elölről. Szerdán miután összeszedtem magam 3-ra mentem le Anitáékhoz, majd beültünk Borbárba. Még sétáltunk egyet a parton (csináltam pár képet), aztán visszavittem őket a szállásra. Elköszöntem, mert nekem rohannom kellett dolgozni (a szó szoros értelmében: fél 6-kor jöttünk el a parkolóból, 40-re értem haza, 50-kor meg már bent voltam a cégnél, teljes "harci díszben"). Azt nem mondhatom, hogy fáztam, mikor beértem...

A csütörtök megint délelőtti és délutáni alvással telt, este meg edzés. Pénteken már volt annyi energiám, hogy a strandra is letoljam az arcom. Aztán ez megint szívás volt, mert (tömegoszlató hangú) Torres Dániel lépett fel, amitől viharos gyorsasággal elmenekültünk. Este ismét bringa volt a program, egy (számomra) új edzővel.

Ma pedig hajnali kelés (nagy nehezen) és munka (ma és holnap is).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr24143130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása