HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.07.31. 21:33 angyalgab

Bringa

Gondolom az már lejött eddigi írásaimból, hogy szeretek tekerni, de most egy szinttel tovább léptem. Június végén - hosszú rágódás után - elkezdtem terembringás edzésekre járni. Ma voltam a 11. (vagy 12.?) órán. 60 perc intenzív pörgetés, zenei aláfestéssel, három edző felügyelete mellett (persze, nem egyszerre három).

Meguntam azt, hogy ha volt időm, meg kedvem bringázni, akkor tuti, hogy az időjárás nem engedte. Elsősorban ezért vágtam bele, hogy ne csak alkalomszerű legyen a mozgás, hanem rendszeres. Most heti kétszer, vagy ha ráérek, akkor háromszor is megyek, mellette továbbra is gyűröm a balatoni kerékpárutat. (Ma edzés előtt is kint voltam, és új egyéni rekordot mentem a 40km-es túrán, 1:22-es idővel.) Tehát valami haszna csak van: ha más nem is, annyi biztosan, hogy mostanában olyan izmokat is érzek a lábamon (fájni), amikről nem is tudtam, hogy vannak :)

Először azt hittem, hogy spinning, de mint megtudtam, az jogvédett név, és egy spec. kerékpárt és edzésstílust jelent, amit csak hivatalos spinning oktatók tarthatnak. Ezek a bringák, amiken mi tekerünk LeMond Revmaster típusúak. (Ehhez egy kis infó: Greg LeMond háromszoros Tour De France győztes, az első amerikai, aki megnyerte a francia körversenyt (az Armstrong-éra előtt). Pályafutása végeztével saját vállalkozásba kezdett, ami mára egy jól menő céget jelent ebben az iparban. Ez a LeMond Fitness Inc.)


Más téma: szombat este (vagy inkább éjjel) Borbárban voltunk Bocsekkal. Ezen az estén rendezték az Anna-bált, de szerencsére az eső elmosta a tömeget a partról. Különben nem biztos, hogy találtunk volna bárhol is helyet. Valamikor éjfél körül még hárman csapódtak az asztalunkhoz. A két sráccal volt egy csaj, akit azóta sem tudok kiverni a fejemből. Hihetetlen kék szeme volt - és persze velem szemben ült. De ahogy jöttek, úgyanolyan hirtelen el is tűntek valamikor hajnalban. Sajnos azóta sem tudtam meg róla szinte semmit. Na mind1.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr97129521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása