HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.09.03. 10:24 angyalgab

Az első szüret

Nem volt probléma a szabad hét, nem sok időm volt unatkozni. Még hétfőn strandidő volt, aztán voltam 3x tekerni. Péntek reggel pedig mehettem szüretelni. Elkezdődött ez az időszak. Tavaly úgyis csak a legutolsóra tudtam elmenni, most minden bizonnyal több fog jutni a jóból...

Szóval, péntek reggel 7kor kelés, aztán faterral ketten mentünk le. Ez a nap csak arra kellett, hogy valamennyit megszedjünk előre, hogy szombaton minél könnyebb dolgunk legyen. Megúsztuk eső nélkül, és túlteljesítettük a tervet: 4 sort leszedtünk, négyen. Este alig, hogy hazaértünk (elég fáradtan) jött a telefon, hogy lerobbant egy buszunk, el kéne menni menteni. Persze elvállaltam a potyaautózást (és még be sem írtam a túlórát). 8kor indultam el a Volántól, és hajtás Fehérvárra (miután összeszedtem a szerelőket). Úgy alakult, hogy csak éjfél után értem vissza Füredre (megérdemelne egy külön bejegyzést az út (200 km), de inkább nem csinálok reklámot a cégnek :). Egykor estem az ágyamba.

Szombat reggel 7 óra előtt felkeltem, és nyolckor már Monoszlón voltunk. Össz 8 szüretelőt sikerült toborozni, elég családias volt a hangulat. Az időjárás többször ránkijesztett, de végül nem esett az eső. 5 után végeztünk. Én villáztam át a konténerbe az összeset, tele is van a tenyerem vízhólyagokkal.


Már sötét volt, mire megjött a konténerszállító. Nagyapámmal elkísértük, hogy lássuk a mérlegelést. 24 mázsa lett - jobb években kétszer ennyi is lejött erről a területről. Bár ezt is épp elég volt leszedni és átmerni is. Szombat este meg sem fordult a fejemben, hogy ne maradjak otthon. Nem volt gond az elalvással. A vasárnapot regenerálódással töltöttem, a vízhólyagok és az izomláz miatt...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr9156215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása