HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.07.09. 17:20 angyalgab

Miskolc

Szombat reggel 'elugrottunk' húgommal édesanyánk után, aki rokonlátogatáson
járt az ország túlsó felén. 3/4 tíz körül indultunk. A 71-es rosszabb volt, mint egy átlagos bp-i délután: az autópályáig csak araszoltunk a forgalommal. Ott már nem volt vészes (szombat délelőtt nem veszélyes Pest felé). A következő szívás a Hungária körút volt, amit épp a napokban aszfaltoznak újra. Próbáltam a lehető legkevesebbet menni rajta, de a Thökölytől az M3-as kivezetőig így is majd 20 perc volt az út. Aztán a pályán megálltunk egyet tankolni (kicsit elszámoltam magam - elértünk volna még Miskolcig vele). Egy órakor érkeztünk meg a célponthoz (320 km, 3:15). Egy gyors ebéd után szusszantunk egyet, aztán elindultunk Aggtelekre. (Igazából ezért mentem, hogy elvigyem édesanyámat Miskolcról Aggtelekre, mert azon a vonalon elég rossz a tömegközlekedés - az ok, amiért ennyire fontos volt eljutni oda, az egy koncert a barlangban...).

Mi ugyan nem mentünk be (12°C-on üldögélni két órát??), inkább elütöttük kint az időt. A koncert végeztével még megvacsoráztunk a Cseppkő Szálló éttermében, aztán tízkor indultunk el. Bár először vezettem azon az úton, de nem is baj, hogy sötétben jöttünk vissza: arrafelé mintha 100 éve megállt volna az idő, nem is beszélve a sötétbőrű bennszülöttekről (nem, nem négerek :) akik napközben ellepték az utcákat. Néhány perccel éjfél előtt értünk vissza Miskolcra. Nem kellett sok az elalváshoz.

Vasárnap reggeli után irány Miskolc-Tapolca, a barlangfürdő. Legutóbb 11 éve voltam ott - nem sok mindenre emlékszem, meg azóta volt egy jelentős átépítés is. Kint nem volt túl meleg, úgyhogy azokat a medencéket hanyagoltam. A belső rész nagyon szép lett, csak egy kicsit túlzsúfolt volt vasárnap délben. Igazából többet vártam, de azért nem volt olyan rossz. Gyorsan letelt a 4 óra. Addig-addig húztuk az időt, hogy elmúlt hat, mire elindultunk hazafelé. Féltem tőle, hogy most meg az M3-as bevezető fog bedugulni a befelé menő forgalomtól, de szerencsénk volt. Sokkal könnyebben átjutottunk a városon,  mint szombat délelőtt a másik irányba. Az M7-es a Balaton felé szinte kihalt volt, míg a másik oldalon folyamatosan mentek, az összes sávban. Negyed tíz után értünk haza Füredre.

Két nap, majd' 800 km. Szeretek vezetni, főleg ha nem is nekem kell fizetni. Azért a szilveszteri túra egy picit jobb volt :).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr88114778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása