HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.02.23. 21:25 angyalgab

Harc a biztosítóval

A történet kezdete tavaly november elejére nyúlik vissza, amikor elkezdtem biztósítót keresgetni a kötelezőhöz. A K&H kínálta az egyik legkedvezőbbet - persze csak azért, mert a kétes hírűek szóba sem jöhettek (MÁV, KÖBE, Posta). 17-én, pénteken bementem a füredi irodájukba, hogy nyélbe üssük az üzletet. Egy kedves ifjú hölgyhöz kerültem, akiről kiderült, hogy még nem csinált ilyet. Össze-vissza telefonálgatott, több kollégáját is odahívta, mire kb. 40 perc(!) alatt sikerült is elintézni a jó negyedórás műveletet. Szerződéskötési díj nem volt, bár később kiderült, hogy azért ez ennyire nem egyszerű.

Másnap (szombaton) elmentem az autóért. Nálam volt az előző nap megkötött biztosítás - maga a szerződés - gondolván azzal tudom igazolni, hogy van KGFB-m. Kedden (vagy szerdán?) meg is jött az első csekk - az év végéig arányos díjjal (a negyedéves fizetést választottam).

Egy hónapig nem is volt semmi problémám. A két ünnep között viszont hiába vártam a 2007. első negyedéves csekket. Igazából annyira nem is vártam, de azokban a napokban elég sokat autóztam (az emlékezetes szilveszteri túra :), ami biztosítás nélkül elég rizikós. Január második hetében nem vártam tovább, bementem a K&H-hoz. Ugyanaz a kedves hölgy fogadott akinél megkötöttem. Elpanaszoltam neki, hogy január 10-e körül, már igazán küldhetnék az első negyedévest. Először csak pislogott meg tátogott, aztán kinyögte, hogy már többen is jelezték ezt a problémát. Mondtam neki, hogy ez engem nem vigasztal - mondjam ezt a rendőrnek, ha megállít? Ennyiben maradtunk - megnyugtatott, hogy majd megkapom!

A következő héten kaptam egy levelet a kedvenc bankomtól, amiben volt egy igazolás, hogy február 28-ig van biztosításom (úgy, hogy a tárgyévben még semmit sem fizettem!). Nem sokkal később újabb levél: fizessek be ~1000 Ft díjhátralékot. Utólag kiderült: ez a szerződéskötés és az első csekk feladása közti kb. 3-4 nap díja (apró betűkkel rajta volt a szerződésen is). Február 6-án adtam fel ezt,az állítólagos novemberi tartozást(!), amikor még a január elsején esedékeset sem voltak képesek kiküldeni!

Ezek után abban bíztam, hogy ha végre-valahára kiküldik az első negyedévet, majd nem kell az egészet kifizetni - gyakorlatilag az ő hibájukból nem volt kötelezőm 8 héten át! Erre ma meghozta a postás - a teljes áru csekket. Nem fotóztam le, de nagyon jó: kiállítás 02.16., érvényességi időszak 01.01(!)-03.31., fizetési határidő 03.02.(!). A csattanó, hogy mindezeken felül, a novemberben kiszámított díj januárra megemelkedett - átlépte a bűvös 100ezres határt (/év).

Konklúzió: a következő adandó alkalommal (azt hiszem, november) biztosítót váltok! Ennyi épp elég volt a K&H-ból!

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr4539664

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.30. 10:09:13

Te megkötötted már a kötelezőt?31-én jár le a gépjárművek kötelező biztosításának megkötésére. Szóval még egy nap van, vagy már csak pár óra és dönteni kell, ne hagyd az utolsó pillanatra mert lebetegíthet, kiakadsz, ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása