HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.03.24. 14:20 angyalgab

13 jó tanács az élethez...

...Gabriel García Márquez tollából.

1.Nem azért szeretlek, aki Te vagy, hanem azért aki Én vagyok melletted.
2.Senki sem érdemli meg könnyeidet, aki pedig megérdemli, az nem fog sírásra késztetni.
3.Csak mert valaki nem úgy szeret Téged, ahogy Te szeretnéd, az még nem azt jelenti, hogy nem szeret Téged szíve minden
szeretetével.
4.Az igaz barát a kezedet fogja és a szívedet simítja.
5.Akkor a legelviselhetetlenebb valaki hiánya, mikor melletted ül, és tudod, hogy sosem lehet a tiéd.
6.Sose felejts el mosolyogni! Még akkor sem, amikor szomorú vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba.
7.Lehet, hogy csak egy ember vagy ezen a világon, de valakinek Te jelentheted magát a Világot.
8.Ne vesztegesd idődet arra, aki nem tart Téged érdemesnek arra, hogy veled töltse.
9.A sors talán azt akarja, hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz, mielőtt megismered az igazit, hogy mikor ez
megtörténik, igazán hálás legyél érte.
10.Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént!
11.Mindig lesznek emberek, akik meg fognak bántani, tehát nem szabad feladnod a hitet. Csak légy óvatos!
12.Légy jobb ember, és tudd, hogy ki vagy, mielőtt valaki újjal találkozol, akitől azt reméled, hogy ismer téged.
13.Ne küzdj túl erősen! A legjobb dolgok váratlanul történnek.

Márquez nem igazán az én stílusom, de amikor először olvastam ezt a 'listát', akkor vettem észre, hogy sok, már-már klasszikussá vált idézet innen lett kivágva. Van néhány, amely különösen közel áll hozzám. Már rég ismertem őket, csak nem tudtam, hogy kitől származnak.

Nagyon tetszik a hatodik. Ezt mindig szem előtt kellene tartani, akármilyen nehéz is néha mosolyogni. De amelyik a leginkább igaznak bizonyult (sajnos), az az ötödik. Anno, még Győrben, hallottam, hogy más is idézte, de nekem is többször eszembe jutottak e sorok. Egyelőre ezt nem fejtem ki, bővebben majd talán később. Bár lehet, hogy sohasem kerül rá sor - ez azt jelentené, hogy sikerült elfelejtenem. Zárszóként pedig még egyszer érdemes elolvasni az utolsót, és e szerint élni az életet.

Ennyi okos gondolat után, most vissza a munkához... :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr4050412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildikó 2007.06.08. 22:48:12

"Színt hoztál az életembe, kösz, hogy vagy, meg létezel!" (Black Out)
süti beállítások módosítása