HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.07.27. 05:36 angyalgab

A blogolásról

Néhány napja olvastam egy cikket erről, és elgondolkodtatott. A szerző azt írta, hogy akik webnaplót vezetnek:
- nem tudják kivel megbeszélni örömeiket és bajaikat,
- olyan silány az életük, hogy ezzel próbálják maguknak bizonyítani, hogy igenis történik velük valami.

Hmm, eléggé beletapintott a lényegbe. Valami még volt az okfejtésében, de arra már nem emlékszem. Viszont ebben a két dologban - attól tartok - igaza lehet. Talán ehhez kapcsolhatom, hogy lassan már azon gondolkodom, hogy eladom a telefonomat: már hetek óta meg sem szólal (kivéve, ha pénzt veszek fel a számlámról). Igaz én sem erőltetem meg magam, kimenő hívásom még annyi sincs. Hova lettek a barátaim?? (Kb ugyanez igaz a mail-postafiókomra is, oda is csak spam-ek jönnek.)

Szóval, a blog... anno nem is tudom miért vágtam bele. Igazából hidegen hagy, hogy hányan olvassák. Azért írom, mert ez is olyan, mint egy fotóalbum (ha nincs is minden bejegyzésnél kép): emlékeket idéz. Bár azért annak örülök, ha valaki kommentel. Ez azt jelzi, hogy írok olyan dolgokról is, amelyek másnak is fontosak, nem csak nekem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr80126152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hugi 2007.08.12. 10:58:31

Ne legyél ilyen pesszimista!!! Meg aztán, egyszer is képes lennél velem elmenni valahova, annyi embert megismernél, akik közül sok emlékezne rád és bármikor el lehetne velük menni bárhova. Mert nekem sikerült megtalálnom ezt a társaságot, és nagyon jól érzem magam benne. És mielőtt belekötnél, nemcsak zenészek vannak benne!!!

angyalgab 2007.10.28. 10:11:38

Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :))
süti beállítások módosítása