HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.06.24. 18:14 angyalgab

Happy week - a nyaralás

Az elmúlt - valamivel több mint - egy hét hallgatás nem volt véletlen. Szabadságon voltam, és élveztem a (jól megérdemelt?) pihenést. Igazábol nem mentem sehova, nem ismertem meg új országokat, kultúrákat, embereket; de mégis sokkal többet ért így ez a nyaralás!

Nem írom le a történet elejét, mert azzal több oldalt meg tudnék tölteni. Bevezetőnek talán elég annyi, hogy sok-sok kérés-könyörgés-fülrágás után sikerült rávennem egy nagyon kedves régi barátnőmet, hogy töltsön el nálam/velem néhány napot Füreden. (Hozzáfűznivalóm csupán ennyi: "Az igaz barát mindent tud rólad, mégis szeret.")

Hétfő este találkoztunk Fehérváron, és jöttünk le Füredre. Szerencsére a hét nagy részén jó idő volt, sikerült is kellően barna színt szerezni a strandon. (Tudom-tudom, már megint az ídőjárásról beszélek...)

Kedden a fárasztó csobbanást egy sétával zártuk a görögfaluban, egy-egy frappé társaságában. Még elég sok üzlet zárva volt, nem indult még be igazán a szezon.

Szerda este (a sajkodi naplemente után) megpróbáltam egy kis szombat esti feelinget varázsolni egy Borbár - Borház kirándulással. Remélem, azért valamennyire sikerült.

Péntekre egy hévízi utat hoztunk össze. Szép lett a fürdő felújított része - nekem jobban tetszik ahhoz képest, mint amilyen volt. Hazafelé, elkerülendő a 71-es zsúfoltságát, Szigligetnél eljöttünk Tapolca felé. Tapolca - azon túl, hogy szülővárosom - egy fejlődő kisváros, hangulatos belvárossal, és egy festői tóval a közepén. (A Tavasbarlang most kimaradt.) A Malom-tó partján ebédeltünk (vacsoráztunk?) - Hévíz nagyon kiszívja az ember energiáját. Ajánlom ezt az éttermet mindenkinek, nekem nagyon pozitív a véleményem róla (sajnos a nevét elfelejtettem, de a tó északi sarkán van.)

A szombat - egy rövid strandolással - már a búcsú jegyében telt, Ildikó ugyanis csak eddig tudott maradni. Délután köszöntünk el egymástól. ;(

El sem tudom mondani, milyen sokat jelentett nekem ez a röpke hét, teljesen feltöltődtem, és nagyon örültem/örülök, hogy sikerült összehozni (bár ez nem látszott mindig rajtam, igaz? Attól még így volt). Jó érzés, hogy vannak még barátaim, akikre számíthatok...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr18104999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása