HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.04.06. 16:04 angyalgab

Húsvét

Egy újabb hosszú hétvége következik...szerencsére vasárnap és hétfőn is dolgozom. Azért a húsvéti feeling kedvéért:

Valahogy nem bánom, hogy melózom - ilyenkor ha kimozdulok otthonról, elég hamar elkap az
ideg. Ha kocsival, akkor azért, mert az összes mazsola az utakon szüttyög. Nem is beszélve azokról a keletnémet turistákról, akik tömegesen sétálgatnak(!) ilyenkor a kerékpárutakon - ha bringázni mennék. (Nem tűnik nagy dolognak, de iszonyúan idegesítő tud lenni.)

A múlt héten rávettem magam és végre elmentem az uszodába. Egész kellemeset csalódtam - 700 a belépő, és egyedül voltam majd' két órán át! Olyan volt, mintha lenne egy saját uszodám, csak nem kerül annyiba. Azonban, most szerdán már harmadmagammal kellett osztoznom. Így már nem az igazi, de azért még el lehetett viselni...

A nap idézete:
"My daddy always told me to be just like a duck. Stay smooth on the surface and paddle like
the devil underneath!"
Ezek a mondatok egy '78-as kultuszfilmben hangzanak el. A megfejtést várom emilben, az első
helyes válasz küldője nyerhet egy hangszórót... :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr8955420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása