HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.03.19. 11:55 angyalgab

Borbár

Végre kimozdultam otthonról szombat este! Már nagyon itt volt az ideje. Este felmentem az Msn-re, 'körbeinformálódtam', és végül arra jutottam, hogy le kéne menni Borházba.

Mivel semmi kedvem nem volt gyalogolni, bevállaltam, hogy én legyek a sofőr. 9kor indultam el otthonról, és összeszedtem két haveromat. Bocsekkal és Dave-vel sem találkoztam már azt hiszem, hogy a tavalyi Borhetek óta. Mikor leértünk a partra a szokásos szombat esti kép fogadott minket: Borház fullon, átlagéletkor - első saccra - 16 év. Hogy ne rontsunk rajta, inkább továbbálltunk.

Innen kb 100 méterre nyílt tavaly egy hasonló hely - ez a Borbár. Talán egy fokkal jobb: nem fetrengtek részeg ifjak minden sarokban, nem bömbölt bódi guszti a zenegépből, és a padló sem ragadt a sör és róka keveréktől. Én most voltam itt először, de tetszik a hely! :)

Lazán találtunk szabad asztalt. Leültünk, a (csini) pultos csaj kijött, felírta, hogy mit kérünk, aztán mire ledobtuk a kabátokat és elhelyezkedtünk, már ott is volt az italokkal. Árkategóriában (is) eggyel Borház felett van, de még elviselhető (talán Laposhoz tudnám hasonlítani). Viszont, ha jól emlékszem, semmi kaja nem volt a listán - 1 fekete pont. Melegszendvics, hambi vagy akár csak egy olcsó csomag ropi igazán nem lenne nagy elvárás.

11 körül elkezdett jönni a nép ide is. Egyesek már elég illuminált állapotban érkeztek, de mégis nyugi volt, nem balhézott senki. Nincs is az ajtóban jókiállású kidóbó emberke - akiknél tapasztalataim szerint elvárás, hogy az IQ-juk valahol a talicska homok és egy marék döglött lepke között legyen.

Elvileg éjfélkor zárnak, de gondolom ez képlékeny - függ a forgalomtól. Mi egy kicsit korábban leléptünk, fél12 körül. Hazafuvaroztam a srácokat, utána összeszedtem húgomat is, és nem sokkal éjfél után már én is otthon voltam.

Összefoglalva: jó helyen, széles italválaszték, elfogadtható árak, halk háttérzene, aranyos pultoscsaj, normális törzsközönség - és azt mondják, hogy nyáron kerthelyiség is van. Jó ez a hely! Legközelebb is ide fogok jönni.

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr9148268

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: my sources 2017.11.22. 02:36:59

Médiatörvény és reklámidő - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása