HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.03.08. 02:00 angyalgab

Az elmúlt 7

Múlt csütörtökön (elsején) végre elérte a hőmérő higanyszála a bűvös 15 fokot, úgyhogy hirtelen felindulásból elő is vettem a bringám. Ez azért nagy esemény, mert ha az időjárás engedi tavasztól-őszig minden szabadnapomon hajtok valahol a megye kerékpárútjain. Aztán a hét végére ezzel a lendülettel el is romlott az idő (+ szombat és vasárnap is dolgoztam). Lehet, hogy jobb is, mert eléggé megviselt ez az első túra. Másnap fájt a térdem, és hosszú távon az a rohadt ülés is tör - bár lehet, hogy csak elszoktam tőle?

Hétfőn és kedden újra nekiveselkedtem - már könnyebben ment, mint az első napon, de a széllel ismét megszívtam. Hétfőn elmentem Zánkáig - mire kiértem, minden bajom volt. Azt hittem, hogy ennyire nem vagyok formában, aztán amikor nyílt terepre értem, akkor vettem csak észre, hogy elég erős nyugati szél fúj. Egyszer egy hozzáértő azt mondta, hogy a szél sokkal rosszabb mint egy hegy. Ugyanis egy hegyet, ha megmászol, a túloldalán egy kényelmes lejtő vár, viszont ha kifogsz egy jó szembeszelet, az akár az egész szakaszon megnehezítheti a dolgodat. Nagy igazság!

Nem véletlenül álltam rá ennyire a tekerésre (azon túl, hogy ne üljek otthon). Meghívtak egy Balaton-kerülő túrára, ami azért barátok közt is ~200 km. Egyedül eddig nem is vállalkoztam rá, csak félkörré, Szántódig. De egyszer ezt is ki kell próbálni! Úgyhogy most erre (is) gyúrok.

Hétfőn az uszoda is kinyitott, de nem látogattam meg - pusztán anyagi okokból kifolyólag. Ha jó az idő, akkor inkább tekerek. Nagyon régen voltam már itthon csobbanni - meg sem merem tippelni, hogy mennyibe kerülhet most egy felnőtt(!) jegy. 

Hogy az autó se maradjon ki: még mindig nem tudtam rávenni magam egy mosásra, pedig már nagyon ráférne. Jövő héten átgumiztatom - most már csak megmarad a jó idő (Nem utolsósorban az alufelni sokkal jobban mutat, mint a téligumi lemezfelnije)!

Előreláthatólag pénteken utalják a februári fizetést. Ez lesz az első teljes hónapom - még él a remény, hogy egy elfogadható összeget kapok (az ilyen-olyan pótlékok miatt lehetetlen a bruttóból kiszámolni). Mára ennyi, most két nap éjszakás vagyok, vasárnaptól pedig három nappal következik.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr2444145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása