HTML

angyalgab

„Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.” Paolo Coelho

Friss topikok

  • Annamari: sziasztok multkor véletlen letöröltem a vodafone skin-t és azota egy lyuk volt elöl a live menü he... (2008.06.16. 12:31) Motorola V3X
  • Roland635: Hm... Mit ad isten nekem pont egy ilyenem van :) Képeket keresgéltem neten így bukkantam az oldala... (2007.12.19. 20:25) A cápa
  • angyalgab: Köszi a hozzászólásokat! Később rájöttem én is, hogy hülyeség a dátumozás. Néhány hónappal a gép ... (2007.11.21. 13:19) Fotóblog
  • angyalgab: Lehet, hogy neked volt igazad? Azt hiszem, hogy igen :)) (2007.10.28. 10:11) A blogolásról
  • Kata: Köszi a rólam írt kedves szavakat! ;) Puszi (2007.10.15. 21:38) Buli, buli, buli

Linkblog

2007.04.24. 12:49 angyalgab

SZE Napok

Április 14-18. között rendezték meg Győrben az Egyetemi Napokat. Vasárnap az ÖMV kupáról szokás szerint lemaradtam - egyszer sem sikerült ottlennem eddig, pedig mindig szerettem volna megnézni ezt az autós ügyességi versenyt.

Hétfőn újraraktam itthon az XP-t, ami nálam egy egész napos program - ismét nem sikerült eljutnom Győrig. Pedig este Bödőcs Tibor volt a D1-ben, akit szívesem meghallgattam volna. Azt mondták, nagy siker volt. Na mindegy.

Kedden vettem a fáradtságot, és délben felbuszoztam. Csak egy villámlátogatást terveztem - este az utolsóval haza is akartam jönni. Aztán úgy alakult, hogy leültünk Üvegesben, és mint tudjuk onnan nem olyan egyszerű szabadulni. Egy szó mint száz, ottragadtam, és este kaptam egy szobát a koliban (alapból sokalltam volna a 4ezer forintot egy éjszakáért, de így, hogy egy árva buznyákomba sem került, így jó volt :). Szerintem egyedül voltam az egész folyosón, olyan nyugi volt éjszaka.

Másnap reggel (szerda) Tivadar barátom rádumált, hogy ugorjak le vele Fehérvárra (persze kocsival). Nem sokkal 8 után már ott is voltunk. Kivitt a pályaudvarra, aztán onnan 'ugrottam' haza. 11-re értem Füredre. Úgy döntöttem, hogy a zárónapot nem hagyom ki, viszont a buszozásból elég volt kedden. Itthon egy gyors tusolás, ebéd, átöltözés után kocsiba pattantam és kettőkor  ismét úton voltam Győr felé.

Délután megnéztem a triálosokat a parkolóban, majd pedig a küzdősport bemutatót a kiscsarnokban (huh, hogy törtek a téglák!). Este Lapos, majd Üveges volt a program ismét. Sörsátorban még az eredményhirdetés alatt is viszonylag kevesen voltak - valahogy nem ehhez voltam szokva, régen alig lehetett ott szabad asztalt találni esténként. Aulában élőzene volt - előzetesen semmi jót nem hallottam róla, de egész kellemeset csalódtam. Jó zenét nyomtak a srácok, ennek ellenére ott is kevesen voltak. Aztán kiderült, hogy Bridge csinált ellenprogramot, oda özönlött a nép. Pletykaszinten AC koncertről hallottam. Arra én is kíváncsi voltam, úgyhogy lementem Bridge-be. Kár volt! Először is nem AC, hanem roy és ádám volt (ha jól emlékszem), rengeteg ifjú középiskolás nagy-nagy örömére. Hamar menekülőre fogtam a dolgot. Egy ideig még Aulában voltam, aztán valamikor egy óra körül egy jóképű melegszendvics társaságában felmentem a (potya) szobámba, gondolván, hogy majd jól kialszom magam. Elszámítottam magam - aznap egy osztálykiránduló csoport is megszállt azon a folyosón, akik fél5-kor tántorogtak fel. Na onnantól kezdve nem volt alvás. Képesek voltak 7 óráig a folyosón rohangálni, ordítozni - nagyon tele volt velük a hócipőm. Másnap próbáltam útitársat szerezni magam mellé, hogy ne kelljen egyedül hazamennem, de nem sikerült. Már senki sem jár haza csütörtökön??

Összegezve: jó volt visszatérni Győrbe, ha csak egy rövid időre is. Nagyon hiányzik az egyetemi feeling, pedig el kéne már fogadnom, hogy annak az (arany)életnek már vége. De az is biztos, hogy nem most voltam ott utoljára!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://angyalgab.blog.hu/api/trackback/id/tr9962842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása